W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO oraz dbałością naszej firmy o przetwarzanie i ochronę danych osobowych odwiedzających nas osób, niniejszym informujemy jak poniżej.
- Kto jest Administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest Jacek Adamczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą EKO-LOGIS Jacek Adamczyk przy ul. Bystrzyckiej 26, 54-215 Wrocław
Dane kontaktowe:
e-mail: rodo@eko-logis.com.pl
listownie: ul. Bystrzycka 26, 54-215 Wrocław
- Jakie dane mogą być przetwarzane?
W zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, przetwarzane mogą być następujące, podane dobrowolnie dane:- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- adres zamieszkania.
- Jaki jest cel przetwarzania?
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celach:- zawarcia i realizacji umowy (zakupu usług od Administratora),
- prowadzenia analiz i statystyk na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej,
- prowadzenie działań marketingowych samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami,
- dochodzenia roszczeń,
- archiwizacji,
- udzielania odpowiedzi na przesłane zapytania lub pisma,
- prowadzenia działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa,
- wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze danych.
- Jaka jest podstawa przetwarzania danych?
Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych będzie:- art. 6 pkt 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L nr 119 str. 1) („RODO”) w celu realizacji i obsługi umowy zawartej z Administratorem danych,
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z koniecznością wypełnienia obowiązków prawnych przez Administratora Danych, w tym obowiązków podatkowych,
- art. 6 pkt 1 lit. f) RODO w prawnie usprawiedliwionym interesie Administratora danych jakim jest ochrona przed ewentualnymi roszczeniami na drodze cywilnej związanymi z realizacją wskazanej powyżej umowy,
- art. 6 pkt 1 lit. f) RODO w prawnie usprawiedliwionym interesie Administratora danych jakim jest obsługa Państwa zapytania oraz ochrona przed ewentualnymi roszczeniami na drodze cywilnej związanymi z realizacją tego zapytania.
- Kto może być odbiorcą danych?
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez pracowników i współpracowników Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych. Odbiorcą Państwa danych będą wszelkiego rodzaju osoby lub podmioty współpracujące z Administratorem w celu realizacji celu przetwarzania danych, przykładowo:- pracownicy dostarczający kontenery na wskazane miejsce,
- podmioty świadczące usługi księgowe,
- kancelarie prawne w przypadku zlecenia prowadzenia postępowania związanego z dochodzeniem roszczeń,
- podmioty lub organy uprawniony na podstawie przepisów prawa,
- PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, będąca właścicielem platformy przelewy24.pl służącej do realizowania szybkich płatności drogą internetową, za pośrednictwem której to platformy możecie Państwo dokonać płatności za wykonywane przez nas usługi.
W przypadku przekazania Państwa danych osobowych podmiotom zewnętrznym (osobom niezatrudnionym u Administratora), wówczas przekazanie takie nastąpi na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku przetwarzania danych osobowych przez pracowników EKO-LOGIS, przetwarzanie odbywać się będzie na podstawie zawartych z tymi pracownikami upoważnień do przetwarzania danych osobowych.
- Czy dane mogą być przekazane poza terytorium EOG?
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
- Gdzie jest serwer administratora?
Państwa dane osobowe przetwarzane są na serwerach znajdujących się w siedzibie Administratora. Dane mogą znajdować się na serwerach zarządzanych przez home.pl jako aktualnemu dostawcy usług hostingowych lub w lokalach gdzie jest prowadzona działalność i znajdują się serwery zarządzane samodzielnie przez Administratora.
- Jaki jest okres przetwarzania danych?
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na przesłane do nas zapytanie i/lub przez okres realizacji umowy a także po jej zakończeniu, w celu jej rozliczenia z zastrzeżeniem, że okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek, z realizacją umowy lub też z Państwa osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Administratora danych.
- Jakie są Państwa uprawnienia?
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu.
- Gdzie możecie Państwo złożyć skargę?
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Państwo uznają, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Czy musicie Państwo podać swoje dane osobowe?
Podanie przez Państwa danych osobowych jako osoby fizycznej jest wymagane jeśli chcecie abyśmy mogli zawrzeć i wykonać na Państwa rzecz usługę oraz odpowiedzieć na Państwa pytania.
- Czy Państwa dane są profilowane?
Państwa dane nie będą poddawane procesowi zautomatyzowanego podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Ponadto informujemy, iż:
- serwis ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o klientach do świadczenia naszym klientom usług, co obejmuje m.in. informowanie naszych klientów o oferowanych przez nas produktach i usługach,
- informacje pochodzące z badań ankietowych i formularzy zamówień nie są udostępniane osobom trzecim i służą głównie do realizacji zobowiązań wobec klientów,
- rejestrowanie w naszych bazach adresów IP użytkowników ma na celu diagnozowanie problemów związanych z pracą naszego serwera, analizą naruszeń bezpieczeństwa oraz w zarządzaniu naszą stroną WWW; adres IP jest wykorzystywany do identyfikacji i gromadzenia danych demograficznych od osób odwiedzających witrynę (np. informacje o regionie, z którego nastąpiło połączenie),
- na podstawie uzyskanych informacji w szczególnych przypadkach sporządzane są zbiorcze, ogólne zestawienia statystyczne, ujawniane osobom trzecim. Obejmują one zwykle informacje o oglądalności serwisu. Zestawienia te nie zawierają jednak żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych użytkowników serwisu,
- witryna naszego serwisu wykorzystuje pliki „Cookies”, które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. Pliki „Cookies” zawierają użyteczne informacje (dostarczają informacji o zainteresowaniach użytkowników dotyczących między innymi pobieranych plików lub innych informacji statystycznych) i są przechowywane na komputerze użytkownika – nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z Państwa komputerem; wyłączenie informacji „Cookies” w przeglądarce nie pozbawia użytkownika dostępu do zasobów naszej witryny WWW – może jednak spowodować niestabilną pracę niektórych modułów wykorzystujących tą formę komunikacji systemu z użytkownikiem,
- nasz serwis wykorzystuje formularz kontaktowy, który umożliwia kontakt z Administratorem; formularz ten pozwala na zbieranie informacji kontaktowych od odwiedzających (takich jak imię i nazwisko, adres poczty e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania). Informacje pochodzące z formularzy zamówień są wykorzystywane do udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania.
- witryna WWW zaopatrzona jest w środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją; zobowiązujemy się chronić wszelkie informacje ujawnione nam przez klientów zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności; prawa dostępu do danych osobowych użytkowników serwisu zostały w restrykcyjny sposób ograniczone, tak aby informacje te nie znalazły się w rękach osób niepowołanych.